Youth is like diamonds in the sun and diamonds are forever

Shooooo :)
Puuh, är jättehungrig verkligen! Har dock ingen ingen inspiration alls, alla som känner mig vet att jag inte tycker att det är speciellt kul att laga mat.. Mamma tipsade mig om tortellini i tomatsås, enkelt och gott. Så det får det bli. Jag ska försöka spara lite att ta med till skolan imorgon också, det är inte bra för min studentplånbok att äta i restaurangen varje dag.. Baah.

Kom förresten precis hem från stan. Shoppade lite med Nillo :) Köpte present till Helena och lite smått och gott till mig själv. Bland annat blev det en skitsnygg tröja/jacka med axelvaddar (!) och kedjor på axlarna. Den är underbar :)

By the way, jag trivs som fisken i vattnet här. Det kunde knappast blivit bättre. Massa sköna människor och en fin stad :) Det enda man skulle kunna klaga på är väl det tunga plugget, haha :P Skämt och sido. Det är skittufft, men ska nog gå bra. Jag längtar tills första tentan är över. Förhoppningsvis klarar jag den.
Nu blir det plugg och mat.

Pusskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0