We got to keep on walking on the road to Zion land

Gött, imorgon åker jag. Fyfan vad underbart det ska bli!! Jag längtar som en tok. Jag ser till och med framemot tågresan, haha. Har fixat en massa gott som jag ska ha med mig :)
Klockan är mycket och jag borde egentligen sova, men jag måste packa klart först. Klockan åtta imorgon går tåget. Första destinationen blir Nässjö, sen Mjölby-Borlänge-Malung-Hundfjället :D Wiihoo!

Ha en fortsatt bra vecka sötnosar, för det ska jag ha :)
Godnattpussar.



Så jävla skön låt. Hemsk men bra. Jag blir alltid lika lugn och avslappnad när jag lyssnar på den. We got to keep on walking, on the road to Zion land. You know, you got to keep on walkin on the road to
Zion land..


Kommentarer
Postat av: anders

jag tror just att våra musikaliska olikheter blev lite mindre!

2010-02-17 @ 23:00:36
Postat av: Anonym

haha, där ser man :)

2010-02-24 @ 23:34:18
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0