Lång dag

Hej :)
Nu är jag tillbaka i Jönköping och hemma från skolan. Vi hade en riktig långkörare idag, nio till åtta. Riktigt tufft, och med tanke på att jag bara fick tre timmars sömn inatt så var det extra jobbigt. Jag fattar inte vad det är med min sömn, oftast sover jag jättebra men ibland kan jag ligga vaken halva natten. Usch. Nu ska jag ialla fall snart hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i sängen med min älskade Omvårdnad 1. Wohoo....

By the way, idag när jag kom hem upptäckte jag att jag hade fått brev från Kajsa :D Öppnas 14/2 står det så jag måste vänta några dagar med att öppna det, men gud så glad jag blev!! <3








Den här underbara klänningen från nelly.com framkallar verkligen vårkänslor. Denna vill jag ha på mig när solen tittar fram. Galet fin :)


Kommentarer
Postat av: Kaj

Kul att du blev så glad! Jag är säker på att du kommer bli glad när du öppnar det med :)

2010-02-09 @ 04:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0