Lyckad fredagskväll

Helluu :)
Jag vaknade vid tolv av att pappa ringde och väckte mig, ganska bra för annars hade jag nog sovit bort hela dagen. Haha.
Igår var jag hemma och pluggade hela dagen och på kvällen belönade jag mig med fest. Vi hade lite förfest hemma hos Nillo i Råslätt och sen åkte vi in till stan. Vi gick till Centrum, jag har varit där två gånger tidigare och har haft jättekul varje gång. Och det blev en lyckad kväll även igår :) Jag har hört många säga att dom inte gillar stället, men det fattar jag inte alls. Dom har världens bästa musik där så I love it :D Kanske lite för mycket småttingar men annars kanon. Dessutom så är det ju sällskapet som är det viktiga! Är man bara med fina vänner så kan man vara på vilket tråkigt ställe som helst och ändå ha kul :)

Nu ska jag försöka få lite plugg gjort och sen blir det nog pizza med Elin och Anna. Älskade bakfyllekäk ;)
Här kommer lite bilder från igår:



Mina pussgurkor :) (Ursäkta mina fula strumpor)


Elin and me


Nillos goda blåbärsmuffins. Jag åt fem stycken, hah


Ojdå







Kommentarer
Postat av: Kaj

Vad söta dina vänner ser ut att vara :) kul med en lyckad kväll! Längtar tills jag kan komma till jkpg och gå ut med dig <3

2010-02-13 @ 16:02:03
Postat av: Anonym

Ja dom är jättesöta, du skulle gilla dom :D Jag längtar också, tänk vad kul vi ska ha ! :)

2010-02-13 @ 19:31:54
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0