Snabba Cash

Hej!
Sliten och jävlig, men ändå väldigt glad. Gårdagskvällen blev hur lyckad som helst, Helena fyllde ju 21 så vi firade ordentligt. Större delen av kvällen tillbringades hemmas hos henne och vid halv tolv åkte vi in till stan. Vi hamnade på Excet, ett ställe som jag aldrig varit på men som var helt okej. Jag hade roligt :D Träffade Robin och Arsaman som jag inte sett på evigheter, jag har saknat dom så det var verkligen jättkul.
På bussen hem stötte jag ihop med Anders. Lite småfulla, trötta och väldigt pratglada. Det är precis som vi sa igår, vi är väldigt olika men har alltid funkat bra ihop. Vi har alltid något att prata om :) Anders fick ett infall och bad busschaffören stanna vid Statoil, jag var törstig och han var kaffesugen. Sen var det bara att börja promenera hemmåt :) Vi hann prata om det mesta, minnen, framtiden, livet. En bra avslutning på en jättelyckad kväll.

Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen bär det av in till Borås. Jag och Elin ska se Snabba Cash.
Trevlig kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0