Onödig info...



Nu ska jag sova. Och fan va skönt det ska bli. Idag har jag städat hela lägenheten :) Dammsugit, bytt lakan, slängt skräp och städat toaletten. Så nu är det fräschare än fräschast här hemma. Jag är riktigt stolt över mig själv. Nu ska jag i vilket fall som helst snart krypa ner i min nybäddade säng, mmmmmmm!!! :)
Imorgon börjar en ny kurs, Klinisk mikrobiologi. Det låter väl roligt mina vänner??! Haha.

Kajsa vart var du ikväll? :P Trodde vi skulle skypa men jag kanske tog fel? Hehe.

Bevis på att jag har tråkigt;


Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Jag åt mat. Väldigt sent jag vet, men jag var skithungrig!
Det sista du sa högt?
Pusspuss, älskar dig.
Det senaste någon sa till dig?
Sov så gott. Älskar dig, puss.
Vad har du druckit idag?
Massa vatten!!!!
Vad var det senaste du åt?
Korvgryta med ris
Vad var det senaste du köpte?
En kebabrulle inatt. Fan va god den var :)
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den är blå och fin
Vad är det för väder hos dig nu?
Snö och slask, vad annars?
Sover du tungt?
JA. När jag väl sover så är det svårt att väcka mig
Drömmer du mardrömmar?
Det händer
Trivs du i skolan?
Oohja!!
Favoritklädsel på en vardag?
Leggings & en fin topp/tröja
Favoritlåt just nu?
Fireflies är jag fortfarande lite kär i
Vad ser du om du tittar till höger?
TV:n
Vad ska du göra härnäst?
Sova :)
Höger eller vänsterhänt?
Högerhänt
Humör just nu?
Förjävligt faktiskt
Favoritgodis?
Det mesta, men saltlakrits är jag svag för
Kläder just nu?
Morgonrock
Sommarplaner?
Jobba? Resa?
Hur många kuddar sover du med?
Två
Spelar du något instrument?
Nej, men när jag var liten spelade jag fiol, haha.
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska lätt
Är du kittlig?
Lite, på vissa ställen
Pratar du i sömnen?
Ibland tydligen
Äckligaste insekten?
Såna där gråsuggor, fan va äckliga dom är.
Stökigt eller välstädat?
Nått där i mellan
Längtar du mest efter just nu?
Sömn


Kommentarer
Postat av: Kajsa W

Jag visste inte vilken tid vi hade bestämt! Kollade efter dig vid 12 för mig men då såg jag dig inte? Vi måste bestämma ett klockslag nästa gång, ok?

2010-03-01 @ 03:07:52
URL: http://swfoto.se
Postat av: Anonym

haha vad jag hört så skriker du i sömnen haha.

2010-03-01 @ 18:12:57
Postat av: Anonym

haha ja jag gör visst det! ;) sorry sis

2010-03-02 @ 21:03:26
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0