Omvårdnad 1 avklarad!

Ni undrar kanske hur det gick på tentan?
Ja hur det verkligen gick vet jag förstås inte än, men det kändes bra. Jävligt bra faktiskt. Jag hade pluggat som en tok så jag var nog ganska förberedd. Men gud så nervös jag var innan. Jag sov inte en minut natten till lördagen. Inte nåt sov jag, överjävligt!! Trodde inte att min hjärna skulle fungera överhuvudtaget, men det gjorde den som sagt! :)

Efter tentan gick vi stan och shoppade lite. Sen var det feeest :D Hade kanonkul och kände mig verkligen lycklig :) Tentan är över och en stor sten har släppt från mitt hjärta.



XCider Spring 2010, min nya favorit. Smakar melon & mynta :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa W

åh, ser god ut! hoppas du fick mitt sms när du vaknade, eller du kanske var vaken då? :P

2010-02-28 @ 17:20:10
URL: http://swfoto.se
Postat av: Anonym

Jag fick det :D det hjäpte verkligen, du är en ängel. Blir alltid lika överraskad och glad när du ringer eller smsar :)

Nu vill jag skypa snart! :)

2010-02-28 @ 23:53:06
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0