Imorgon händer det grejer. Spännande!

Godkväll.
Jag ska snart krypa ner i sängen, jag har min fältstudiedag imorgon och då måste jag vara ordentligt utvilad. Mycket energi lär behövas. Jag ser ialla fall framemot det väldigt mycket! Det ska bli skitkul att få komma ut i "verkligheten" och slippa böckerna för en dag :) Jag är lite nervös men det ska nog gå bra.

Saknad. Idag har jag saknat min familj och mina vänner. Första gången som jag verkligen känner en stark saknad faktiskt. Jag tror att det kan bero på att jag bara har varit hemma idag, inte träffat någon alls. Dom enda gångerna som jag gått utanför dörren har varit för att träna och handla. Att vara hemma en hel dag är skönt men ganska tråkigt. Man blir lätt rastlös när man går här hemma i sin ensamhet och jag är en person som älskar att träffa människor och ha mina nära och kära omkring mig. Ensamhet kan vara härligt, men oftast ganska deppigt. 
Nu ser jag framemot fredag, då blir det fest med mina kära jönköpingsflickor! Wiie! :D

Bjuder på några bilder från helgen. Hellis 21-årsdag och lördagsmys med Elin;















Kommentarer
Postat av: Moi

Hoppas att "verklighetsdagen" gick bra och att du insett att du verkligen vill bli sjuksköterska nu efter!! keep writing

2010-02-11 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0