Happy :)

Nu är det bestämt, jag åker till Sälen på onsdag! :D Wohooo!! Jag köpte tågbiljetterna idag! Fyra byten blir det allt som allt och resan tar totalt 10 timmar. Men det är det värt, och jag kan ju faktiskt plugga på tåget :) Det ska bli så jäkla roligt, åka bräda och umgås med familjen. Mysigt värre!

Nu ska jag göra klart mitt förbättringarbete, bara lite kvar att fixa så det är ganska lugnt. Jag gjorde det mesta redan i torsdags, så nu slipper jag stressen som alla andra känner, gud så duktig jag är.
Imorgon ska jag möta upp min studiegrupp vid tio. Vi ska gå till ett café, äta semlor och diskutera våra arbeten. Plugget blir så mycket roligare på det sättet ;)
Längtar till onsdag!

I'm happy. Life is good.



Täss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0