Fuck alla hjärtans dag

Ja detta är en jävla skitdag. Vem kom på det? Bara kul om man har en älskling att fira den med. Blä. Vi tjejer ska gå på bio idag (Farsan) och glömma allt som har med förhållande och gulligull att göra. Alla hjärtans dag kan ta sig där bak.
Ialla fall, nu ska jag göra mig iordning och sen åka ner till stan och möta upp flickorna för en romantisk middag. Ska bli roligt :)

Idag öppnade jag mitt brev som jag fick av Kajsa i veckan. Världens sötaste kort, med vaniljdoft :P Hihi. Jag saknar henne så mycket. Tänk att det var över två månader sen som jag träffade henne nu. Helt sjukt.. Men jag tänker såhär; när tre månader har gått (och det är ganska snart), då har det gått en fjärdedel av tiden. Och sen kommer det gå fort.
Jag längtar tills hon kan komma hit och besöka mig. Vi skulle fika, shoppa, hon skulle få träffa mina vänner här och vi skulle självklart gå ut och och slå klackarna i taket. Vi skulle ha så jävla kul.
Ja om ett år så! Ett år går fort..





Kommentarer
Postat av: Kaj

Åh, jag blir tårögd. Saknar dig så mycket. Precis de sakerna skulle jag vilja göra. Och de är roligast att göra med dig. Jag längtar så tills jag kan komma och hälsa på dig, jag hoppas du är beredd på att jag kommer komma ofta! Inte ett år, 10 månader!

2010-02-15 @ 02:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0