But I still haven't found what I'm looking for

Mina damer och herrar, idag har jag tvättat för första gången WOW!! Haha. Jag var lite orolig innnan, men det var verkligen inga problem. Hur enkelt som helst.
Så jag har varit uppe sen åtta och tvättat och donat. Funderade tillochmed på att dammsuga lägenheten när jag ändå var igång, men det kändes inte riktigt rätt. Jag bor ju trots arallt inte i ett eget hus nu.. Jag har grannar som kanske vill sova, så nej, ingen dammsugning.

Vi var ju som sagt på bio igår och såg Precious. HERREGUD vilken bra film. Den är riktigt bra, men väldigt hemsk. Vi satt kvar helt tysta i tio minuter, man var liksom tvungen att låta allt sjunka in. En väldigt bra och sevärd film helt enkelt som jag verkligen rekommenderar!!

Nu ska jag beställa biljett hem (åker ju hem idag), hoppa in i duschen och därefter ägna dagen åt plugg.

Puss.



Såhär ser det ut utanför mitt fönster. Snökaos.


Jag igår. Älskar tröjan.


Kommentarer
Postat av: Kajsa W

snökaos ja! kul att se bild! hoppa du får en bra helg, har nog missat den där filmen, undra om den fortfarande går i USA.

2010-02-04 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0