Bio ikväll! :D

Nu är jag så jävla trött på den här äckliga snön!! Jag vet att jag sa att jag älskade den när den började falla i december, men nu får det vara slut på eländet. Jag halkar och ramlar, skorna läcker in och vinterkläderna förvandlar mig till en svettig köttbulle. Det ligger just nu en halvmeter snö på min balkong, jag är insnöad. Blä, längtar efter att få sätta på mig min skinnjacka och converse :)

Nu ska jag fixa iordning mig lite snabbt och åka ner till stan. Jag, Amal och Nillo ska på bio. Det ska bli mysigt. Vad som händer därefter vet jag inte, egentligen borde jag nog åka hem och ta det lugnt men alla ska tydligen ut idag och dom blev ganska besvikna på mig.. Haha. Jaja, vi får se var kvällen slutar :)

Nu måste jag skynda mig och fixa hår & smink. Bråttoooom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0