Back on track

Hejhej :)
Allt bra med er hoppas jag. Själv är jag inte på topp, jag fick ingen sömn överhuvudtaget inatt så jag ser ganska död ut om man säger så. Och det är inget jämfört hur jag känner mig inombords.. Folk i klassen har till och med påpekat hur död jag ser ut ;) Blää.
Jag sov hemma inatt, så jag kom tillbaka hit imorse. Fan vad glad jag är att jag inte pendlar, Borås - Jönköping är SEEGT!

Dagen i övrigt har varit bra, förutom att jag har varit nära att somna x antal gånger. Två föreläsningar hade vi idag och imorgon har jag seminarie i hälsa & omvårdnad.. Hoppas att det går bra. Jag tycker att det är ganska intressant så det ska nog inte vara några problem :)

By the way så har Zara slutat röka. Hon berättade det igår. Känner pressen nu, jag vill också sluta! Jag ska sluta. Rökning är äckligt.

Nu är pastan klar, dags för maaat :D
Take care.


Tillbaka i Jööööönköping! Yäääy :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej Therese!

Ellinor här från klassen :)

Perfekt om du vill sluta röka, där har du ju ditt personliga förbättringsarbete! Själv har jag ingen aning om vad jag ska välja att förbättra, assvårt ju! Ses imon i skolan! Kram

2010-02-01 @ 21:32:31
Postat av: Anonym

Hej :)

Jaa visst? Ett perfekt förbättringsarbete, tänkte tagit det först. men vet inte om det är realistiskt på tre veckor :P haha. jag tror att jag ska förbättra min sömn, sova mer :) Hoppas du kommer på nåt snart! :D Puss

2010-02-02 @ 18:10:23
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0