Baaack

Nu är jag hemma igen! Eller ja, jag kom egentligen hit redan i söndags men jag har inte orkat blogga. Fuck bloggen tänkte jag liksom. Har istället lagt ner hela min själ i att plugga och TRÄNA. Japp ni läste rätt, plugg och träning, det är mina två stora passioner för tillfället. Mina två stora kärlekar. Men jag tröttnar snabbt så nästa vecka är det väl nåt annat.
Jag har ialla fall bestämt mig för att jag ska träna varje dag i en hel månad, samt äta nyttigt som bara den. Sen får vi se om det ger några resultat eller inte. (Om inte så ska jag gå och skjuta mig eller nåt). Jag har ialla fall mätt mig - lår, rumpa, midja, mage och armar. Jag ska mäta mig igen om fyra veckor, så då får vi se, upp till bevis...........

Anyway, det var egentligen inte detta jag skulle skriva om. Jag har haft det helt underbart. Jag har varit i paradiset och återvänt om man säger så. Jag älskar Sälen, det är en av dom  härligaste platserna jag vet. Och jag måste fanimej säga att jag är rätt grym på bräda nu. Det flöt på bra från första stund. I vanliga fall brukar jag ramla och slå rumpisen några gånger innan jag kommer in i det, men i år gick det kanon från start. Love it! Om jag hade bott däruppe så hade jag velat bli snowboardproffs, så jäkla häftigt. Och framförallt kul, drömyrke eller vad? :)
Och så det bästa, att få umgås med mina fina föräldrar, gud vad jag älskar dom. Jag har världens bästa mami och papi. Jag saknar er redan.



Lillen och jag


Världens bästa. Eggie och Eggson Eliasson








Våfflor :)


Family :)


Wohoo


Jag och lillasyster


Kommentarer
Postat av: Kajsa W

ÅH! Det ser så mysigt ut! Och våfflorna, mmmmmmmummmmms!

2010-02-25 @ 13:20:27
URL: http://swfoto.se
Postat av: Anonym

hihi, det var det :) samma våffel-ställe som vi var på förra året :D

2010-02-25 @ 14:38:28
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0