Välkommen hem fina vän!

För en stund sen var jag beredd på att gå och lägga mig. Jag är jättetrött och trodde att det var läggdags, men när jag såg att klockan bara var halv åtta så kände jag att det inte var riktigt okej.. Haha!
Vill bara att dagarna ska gå snabbt så att tentan är över. Varje dag är lika tråkig just nu, pluggpluggplugg. Jag känner mig som en fånge i min egen lägenhet.

Anyway, snart snart kommer KAJSA hem!! Min fina vän. Välkommen hem :D Snaaaaart ses vi lilla sötboll! Jag kan inte fatta att det var ett år sedan som du lämnade Sverige. Tiden har gått så snabbt och det har hänt så mycket i våra liv. Men trots tiden som har gått så vet jag att det kommer att kännas som att vi sa hejdå igår. För det var så det kändes i somras när jag besökte dig, och då hade det trots allt gått åtta månader. Tiden har ingen betydelse. Jag är din vän, i vått och torrt.
See you soon then.



Vi två i Central Park i somras


Kommentarer
Postat av: Kaj

Ja det känns mer som att detta år gjort vår vänskap starkare :) längtar tills vi ses!!

2010-12-09 @ 11:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0