Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten

Insåg precis att det är tredje advent idag. Tredje ljuset ska tändas och man ska sitta inne och mysa med pepparkakor, lussekatter (blä) och glögg. Jag har inte gjort något utav det. Tycker att det är sorgligt att jag totalt missat detta. Jag har inte fått nån julkänsla alls, och det är faktiskt tredje advent. Inte ok.
Sitter här och lyssnar på julmusik, men någon mysig julstämning infinner sig inte. Detta är första året som jag bor själv, jag har ingen julgran och ingen ljusstake. Det suger. Längtar till jul då jag äntligen får komma hem och träffa min släkt & familj. Det ska bli mysigt!

Sket i A6 idag. Det blev en fika med Elin istället :) Perfekta söndagsaktiviteten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0