Tenta och snefylla

Jag trodde att jag skulle må hur bra som helst nu när tentan är över. Men det gör jag inte. Jag antar att det är all oro och ångest som släpper.. Tentan igår gick bra och jag kände mig väldigt nöjd efteråt. Vi började fira nästan direkt efteråt och på kvällen gick vi vidare till tentafesten. Det var kul, men i det stora hela så var det en ganska seg kväll. Vi var alla trötta och egentligen så hade jag nog behövt sova ut innan. Men jag hade ganska kul trots allt, tills vi gick ut. Jag tänkte inte gått med in på O'learys, men dom andra övertalade mig så jag följde med in och dansade en stund. Efter ett tag började jag känna mig väldigt nere och det hela slutade med att jag började gråta och fick gå hem. Snefylla. Kul.

Jag har en massa känslor och tankar inom mig som jag inte vet hur jag ska hantera. Jag vill bara att dom ska försvinna. Jag vill inte känna något, men det gör jag. Det spelar ingen roll hur jag känner och det gör ingen skillnad. Det vet jag. Men denna jävla bergochdalbana har verkligen påverkat mig. Jag är en sån person som har svårt att få känslor, men när jag väl får det så känner jag mycket. Oftast så tycker jag att det är en positiv egenskap, men inte nu. Det gör allt detta tusen gånger värre. Jag vill bara släppa allt, byebye hejdå. Jag önskar att jag funkade så. Jag önskar verkligen det. Jag vill inte känna något, för just nu gör det mig bara ledsen och jag känner mig sårad.
Jag antar att jag får skylla mig själv som tillät mig att känna något alls för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0