Julklappar inköpta

Hejhopp.
Drog iväg till A6 idag på förmiddagen för att få lite julklappar inköpta. Marcus gjorde mig sällskap i början, men sen gick jag själv. Jag hittade ganska mycket, så nu är det inte mycket kvar. Skönt :) Trodde att julkänslan skulle komma när jag gick i affärerna och kollade, men icke. Det kanske inte var så konstigt med tanke på att dom inte spelade någon julmusik överhuvudtaget..

Och nu.. Jag kom precis hem från gymmet. Alla som känner sig trötta och sega borde ge sig iväg och träna. Det gör verkligen skillnad. Man får så mycket mer energi :)



Nu kan det nog fan inte bli kallare ute. Synd att jag inte har en termometer, det skulle vara intressant att veta HUR kallt det egentligen är. Brrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0