Imorgon åker jag hem!!

Har försökt packa det som jag ska ha med mig hem imorgon, men det går segt.. Jag hatar att packa.
Trots att jag ska åka hem imorgon så känner jag mig hur nere som helst. Jag känner mig så otroligt ensam. Om två dagar är det julafton och här är jag, helt jävla ensam. Jag vet att jag inte borde känna så, jag borde vara glad över att jag åker hem imorgon och då får träffa alla igen. Men jag orkar inte vänta tills imorgon, jag vill hem NU NU NU!! Jag vill ha julmys med familjen som alla andra har just nu. Jag vill äta god julmat med min familj, mysa i soffan med mamma, klä granen med pappa och slå in julklappar med min syster :) 

Imorgon bär det av hemåt och då kommer jag vara såå lycklig :) Wohooo!



Min gulleplutt och jag för två år sedan


Kommentarer
Postat av: Livet som Ellie

God jul gumman!

2010-12-22 @ 09:24:10
URL: http://livetsomellie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0