Effektiva Tess hej

Tänk vad lite sömn kan göra. Tog en ordentlig sovmorgon idag och vaknade med världens energi. Det var längesen jag kände mig såhär utvilad. När jag åt frukost ringde Kajsa och vi hade ett långt samtal, precis som på den gamla goda tiden :) Det känns konstigt att se hennes namn på displayen när hon ringer, vi har ju bara skypat i ett år nu. Jag tycker förresten mycket bättre om att prata i telefon, känner mig dum när jag sitter framför datorn och flinar in i webcamen, haha.

Har fått en massa gjort idag. Jag skulle till och med vilja kalla mig effektiv. Effektiva Tess, det låter bra det. Jag har tvättat en massa, städat hela lägenheten, julpyntat och fixat. Känner mig nöjd. Det såg ärligt talat ut som ett krigsfält här efter dom senaste veckornas plugg.

Ska äta lite nu, sen bär det av till A6 en sväng. Måste köpa julklappar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0