Bebis & julklappsbyte

Hejhopp :)
Idag har jag varit i Borås med min kära mor och syster. Jag fixade min klocka som jag fick i julklapp och lite annat smått och gott. Dock orkade vi inte gå i så många affärer, eftersom vi alla är förkylda som satan i gatan. Två förkylningar på mindre än två veckor har jag lyckats dra på mig, imponerande.

Åkte hem till Kajsa och hade bebismys efter jobbet igår. Jag fick äntligen träffa lilla Edvin, söt som socker! Jag älskar bebisar! Skulle kunna ligga i timmar och bara lukta och känna på dom små knubbisarna :) Finns det något mysigare?

Fick fina julklappar & försenad födelsedagspresent, tack min sköna böna!





Turbie twist, perfekt för en duschälskare som jag, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0