21/12

Godmorgon :)
Och då menar jag verkligen goood morgon. Jag tog en ordentlig sovmorgon idag! Struntade i att ställa klockan och vaknade halv ett. Underbart! Kommer inte ihåg senast jag sov så länge. Jag hade gärna legat kvar hela dagen och kurerat mig, men måste till skolan för att få det sista på rapporten klart. Seeegt som satan i gatan, men sen är det jullov och åh ska skönt det ska bli :D

Det känns som att alla har åkt hem nu och att det bara är jag kvar ;) Jag vill egentligen bara komma hem till min familj och ha en massa julmys. Det känns inte riktigt okej att sitta ensam här i min lilla lägehet tre dagar innan jul, haha!

Nu ska jag snart dra på mig mjukisbyxorna och dra iväg till skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0