Bilder bilder bilder

Hej :)
Zara har varit här ikväll, myspys. Vi kollade på alla bilder och hon fick sina converse som jag köpte till henne därborta, så nu har vi likadana. Såg väldigt gulligt ut när vi var ute och gick sen, haha.

Bilder kommer jag nog att lägga upp lite då och då. Vi tog typ 1600 bilder och det är sjukt svååårt att välja ut och sortera alla måste jag säga.. Men här kommer några :)


Började äventyret med att åka på en två-dagars-tripp till Princeton University, en "Amish-by" och nöjesfältet Six-flags. Alla som känner mig förstår nog att det sistnämnda var min favorit. Kan inte fatta att vi faktiskt åkte bergochdalbanan på bilden, världens snabbaste och högsta. Yeaaaahh :D


Lekte fotograf med Kajsas kamera i Central Park


:D


Top of the rock! Hur mäktigt som helst kan jag lova


Oooh jag vill tillbaka !!!


Min personliga guide ;)




Times Square :D


Kajsa på Wall Street. Älskar den här bilden :)


På båten för att spana in Frihetsgudinnan


Och såhär snygg var hon


Kaloribomb, men sååå god !


Suddig bild. Utomhusbio vid Hudson river, mysigt


China Town, har aldrig känt mig mer som än turist än då.. Ballt att ha sett, men ingen favorit precis.. Det stank ***


The beach


Det var röd flagg, men på slutet av dagen lät dom oss ändå ta ett dopp i vågorna. Wiiiie :)


Ett minne för livet


Kommentarer
Postat av: Kaj

Bra sammanfattning!

2010-08-18 @ 01:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0