Tränat

Tjeeeenna.
Jag sov jättedåligt inatt, skulle tro att jag somnade runt halv fem och därför sov jag också bort hela förmiddagen, igen. Så jävla tråkigt, jag hatar när dagarna bara försvinner på det sättet. Ialla fall, packade upp det sista efter resan och gick sedan ut och solade på altanen. Det var skitskönt, ända tills det började regna. Typiskt. Så det fick bli en film istället, ganska gött det med måste jag säga :)

Anyway, jag och mami kom precis hem efter att ha varit i Hindås och sprungit. Det blev en halvmil, sååå skönt. Jag har inte tränat sen innan USA och min kropp skrek verkligen efter att få röra på sig. Hur härligt som helst, ska nog ut imorgon efter jobbet igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0