Sjuker

Fuck it säger jag bara. Första dagen i skolan och jag är tokförkyld. Vilken underbar start på terminen. Jag lyckades ialla fall hålla mig vaken under hela föreläsningen och förutom en rinnande näsa och ständiga nysattacker så har det varit en bra dag. Kul att träffa alla, väldigt kul :) Och kursen verkar intressant. Woop woooop.

Gick en sväng på stan med Moa efteråt. Hon var ute efter en kuvertväska så jag följde med som sällskap. Vi åt sushi och fikade i det fina vädret, sen cyklade jag hem och nu ligger jag här och tycker synd om mig själv i soffan och kollar på film. Hoppas på att bli frisk så snart som möjligt och att energin kommer tillbaka, jag vill köpa mitt efterlängtade Friskis&svettis-kort och sätta igång med träningen nuuuuu!! Baah jag hatar att vara sjuk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0