Ryggfaan

Känner verkligen att det inte är min dag idag. Jag sov ingenting inatt heller, och så jobb på det, gööööttt. Jag hoppas verkligen att det bara är tidsomställningen som spökar och inget annat, för jag älskar ju att sova. Mitt humör har växlat otroligt kraftigt sen jag kom hem och det gillar jag inte. Ena stunden kan jag vara glad som en solstråle och andra stunden helt svart i tankarna. Jag känner mig själv och vet hur jag fungerar. Mina känslor sitter utanpå och jag är en enda stor bergochdalbana. 
Och som om inte detta vore nog så har jag dessutom fått sjukt ont i ryggen och jag har ingen aning om vad jag har gjort. Det känns ungefär som att jag har fått en sjuhelvetes spark där bak, men inget märke syns.. Sitter här för mig själv och är nojig, föreställer mig hur en tumör sakta men säkert bygger bo i min ryggrad. AJ.

Detta blev ett deprimerande inlägg, men shit the same. Ingen är på topp varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0