Ridin' solo

Har tagit en skön promenad med Erik Hassle i öronen. Regnet höll upp en stund så då passade jag på att gå ut. Jag älskar verkligen att vara ute och gå, få frisk luft och röra på mig. Tänkte egentligen gått på bodycombat ikväll, men min kropp pallar nog inte det. Jag har träningsvärk överallt, och då menar jag verkligen överallt. Jag ska ta igen det imorgon istället, blir nog en tripp till badhuset. Jag tänkte simma lite.

Imorgon ska jag även jobba en stund på förmiddagen och därefter ska jag till frisören :) Wiie, jag har längtat efter att få klippa mig. Mitt hår känns så tungt och tråkigt nu och min snedlugg har vuxit och blivit alldeles för lång. Blää.


Den här låten har varit min drog den senaste månaden, men jag har fortfarande inte tröttnad. Goooood stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0