Kings&Queens

Nu har jag tagit en låång och skön dusch och ätit lite lunch, gott.
Och så har jg gjort nåt lite dumt. Jag har tränat, vilket inte är speciellt smart av mig med tanke på att jag inte mår 100 % bra. Men jag blev uttråkad som fan och fick världens träningsabstinens, så jag gick ner till gymmet och styrketränade lite. Skönt, men kanske inte så smart. Det lär ju visa sig imorgon..

Ska fräscha till mig så gott det går och cykla hem till Moa. Shit vad konstigt det känns att säga så, "hem" till Moa. Jag har nog inte riktigt fattat det än, att hon faktiskt bor här nu, bara gångavstånd ifrån mig. WIIIIE LYCKA! :D



Min favorit duschkräm med mangodoft från Kings&Queens. Luktar mumma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0