I'm home

New York var helt otroligt, fantastiskt, ballt, underbart - bäääääst. Jag saknar det redan. Att komma hem till höstiga och gråa Sverige var verkligen inte någon höjdare. Jag vill tillbaka. Nu. Tack Kajsa för 10 härliga dagar i staden som aldrig sover. Det har varit helt fantatiskt. Tack :)

Jetlaggen är ganska jobbig denna gången. Jag är helt matt och orkar inte skriva så mycket just nu, men jag lovar att bilder och annat kommer inom kort :)
Mamma hämtade mig imorse klockan nio på flygplatsen och jag gick och la mig så fort jag kom hem. Sov till sex, underbart skönt. Jag kan inte sova på flygplan, åtminstone inte bra. Känner mig helt konstig i hela kroppen nu, den tror ju att klockan bara är halv sex på kvällen. Och det känns. Jag och Madde ska sätta på en film och hoppas på att kunna somna efter det. Godnatt.



Kajsa & jag i Central Park

Kommentarer
Postat av: KajSa

Tack själv! var helt underbart att ha dig här! Igår kändes det typ som att du tar en jävligt lång dusch men skulle komma tillbaka snart.., Säg tll vilken bild du vill ha som grader så fixar jag det <3

2010-08-17 @ 05:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0