Been there, done that

Jag hatar att bara stå bredvid dig helt maktlös. Bara se på när någon som jag tycker om mår dåligt. Jag vet hur det känns och jag har varit med om samma sak, men hur jävla tröstande är det att få höra det egentligen? Jag vet inte vad jag ska säga eller ta mig till. Det enda jag kan göra är att finnas här. Stäcka ut en hand när det känns som värst. Jag önskar att jag kunde ta över sorgen och smärtan för en dag. För jag vet hur tung den är att bära. Att tiden läker alla sår har jag hört alltför många gånger. Och det är bullshit, för alla sår läks inte. Dom kommer alltid finnas där. Ett ärr i ditt hjärta som med tiden blir en del av dig.

Kommentarer
Postat av: maddis

<3<3

2010-08-10 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0