Back in Jönköping



Godmorgon världen.
Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp. Jag har träffat personer som jag kanske inte kommer träffa på ett tag, jobbat och förberett inför flytten tillbaka till Jönköping.
Har haft en tung och jobbig känsla inom mig det senaste, jag har haft det så bra hemma i sommar och att börja plugga känns just nu inte lockande alls. Jag är inte klar med sommaren. Jag vill åka iväg igen, gärna till Grekland eller något annat solsäkert ställe. Jag vill njuta och bara vara ledig. Känns trots allt som att det har varit lite dåligt med den varan nu i sommar. USA var fantastiskt och jag saknar det redan. Men lite ledighet till hade inte skadat känner jag.

Igår återvände jag ialla fall till mitt andra hem. Jönköping. Det ska bli jättekul att träffa alla igen och nu har jag ju också Moa här, galet kul!! :D MEN - min hjärna är inte redo för plugg än. Nejnejnej. Imorgon kör det igång så det är väl bara att bita ihop och kämpa I guess..

Vaknade idag och kände mig halvdålig. Febrig och ont i halsen. Ska vara hemma och kurera mig, sen får vi se. Kanske mår bättre sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0