A good day.


Hej!
Vilken bra dag detta har varit, jag har varit ledig och bara gjort saker som får mig att må bra. Jag har haft en sån där "ta-hand-om-mig-själv-dag".
Startade dagen med en halvmils joggingtur och därefter låg jag på altanen och solade i några timmar. Sen var jag snäll mot mina fötter; badade fotbad och gjorde dom mjuka och fina. Jag har fötter lena som en babyrumpa nu, jag lovar. Jag borde verkligen ta bättre hand om mina fötter, ett fotbad är jätteenkelt och såååå skönt. Därefter fixade jag mina naglar, både på fötterna och händerna, blev jättefint och fräscht. Hann även med en sväng till gymmet på kvällen. Elin höll i sitt första bodycombat-pass och jag var självklart tvungen att vara med. Och det var sjukt kul vill jag lova! Hoppas att dom har något liknande på mitt gym i Jönköping i höst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0