Underbar helg med tjejerna

Har haft en supermysig helg verkligen :) Elin och Anna var här på sleepover med film, pizza och godis. Så himla mysigt! :)
När dom åkte hem igår kväll blev det tomt och ensamheten kom över mig som en våg. Jag hatar att vara ensam. Visst, ibland kan det vara skönt att få vara för sig själv, men oftast tycker jag bara att det är skittråkigt rent ut sagt. Jag är så sällskapssjuk så det är inte sant.. Just nu längtar jag efter familjen och vännerna hemma. Önskar att jag var där nu. Usch.

Vädret är ialla fall kanon idag och det piggar upp mig. Ska nog ta en promenad senare! :D Ha en fin dag alla.
Puss.



Saknar mitt länga hår!! Och utväxten måste färgas omgående, bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0