Sköna dagar

Tjena

Jag har haft en underbar "weekend" här hemma :) Har hunnit med en massa kuligt. Jag har träffat mina fina vänner, festat, träffat släkten, festat lite till samt jobbat tre dagar. Och framförallt: jag har skitit fullständigt i allt som har med skolan att göra! Heeeeelt fantastiskt skönt. Nu har jag laddat batterierna och är redo för att köra igång med anatomin imorgon. Hoppas jag. Haha.

Nu ska jag umgås lite med mina fina föräldrar innan det är dags att åka tillbaka till Jönköping :/ Känner inte alls för det just nu faktiskt..
Vi hörs.



Jag och Anna efter tentan i onsdags. Lycka.



Firade med öl i Tenhult. Mmmm

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tycker synd om dig som behöver ha på dig så mycket kläder, försöker skicka lite värme. Puss!

2010-04-06 @ 04:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0