Shoppingsugen

Godmorgon, eller nåt..
Klockan är lunch men jag klädde precis på mig, så för mig känns det fortfarande som morgon. Har suttit vid datorn sen klockan nio imorse och kollat på en föreläsning på nätet. Har aldrig varit med om det innan, men det funkade faktiskt riktigt bra. Anatomin började ju som sagt igår, en riktigt riktigt tuff kurs. Så nu har jag i princip inget liv i en månad, fan va kul..

Idag är jag sjukt shoppingsugen, vill gå ner på stan och göra av med pengar på onödigheter. Men nej, det har jag inte tid med. Tråkigt. Jag är  en tjejig tjej, jag har ett behov, jag vill shoppa. Nu.

Såg dom är söta vårskorna på Din sko för ett tag sen, jag vill ha dom!! Så söta och våriga :) 299 spänn har jag för mig att dom kostar:



Kommentarer
Postat av: Kaj

åh de var söta! när får man prata med dig då? känns som år sen!

2010-04-07 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0