Promenixat

Såja, nu är jag tillbaka efter min långpromenad. En timme i snabb takt, häääärligthärligt. Solen skiner fortfarande och jag hade kunnat vandra runt flera timmar till. Jag har faktiskt börjat uppskatta det där med promenader. Tidigare tyckte jag bara att det var slöseri med tid och dööötråkigt. Men nu tycker jag faktiskt att det är väldigt skönt. Jag antar att jag börjar bli gammal.... Fyfan hemska tanke.

Ska hoppa in i duschen och laga lite mat, sen ska jag kolla på Arn. Fick låna första filmen av Elin :) Jag tyckte att tvåan var jättebra, men ettan har jag inte sett än. Jag vet, jag är lite bakvänd.

Imorgon är det pulverdag, känns helt okej faktiskt :) Jag antar att jag börjar vänja mig, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0