Längtar till imorgon!

Jag vill bara att det ska bli helg nu, är så sjukt trött i huvudet. Idag har vi suttit och rabblat massa kroppsdelar på latin hela dagen. Vi ska kunna hela kroppen, plus en massa mer skit. Jag fattar inte hur en människa ska ha plats för så mycket information. Jag är helt slut. Imorgon har vi föreläsning nio till tolv, sen blir det nog plugg i skolan ytterligare sex timmar. Funny!!! NOT.

Nog pratat om mitt pluggande, sjukt tråkigt att läsa! Ska sluta skriva om det, usch.. Dock är det en väldigt stor del av mitt liv just nu tyvärr. Ooohh hur tragiskt lät inte det? :/ Hah.

Imorgon blir det ialla fall filmkväll med en massa skräck, wiiiee! Jag älskar skräck. Elin och Anna ska sova över, kommer bli myyyspyys :) Åh vad jag längtar. 
Friday I'm in loooove!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0