Anatomi



Nej jag har inte gått och dött. Inte än ialla fall... Men snart kanske jag gör det.
Jag mår verkligen inte bra just nu. Anatomin dödar mig. Jag skulle så gärna vilja förklara för er hur sjukt det är, men ni kommer ändå inte förstå. Det är äckligt mycket, jag fattar faktiskt inte hur lärarna tänker? Hur ska en normal människa kunna få in såhär mycket information under så kort tid? Det är fanimig i princip omöjligt. Men jag ska kämpa. Jag ska kämpa och ge allt jag har. Jag vill verkligen klara detta. Jag pluggar tolv timmar per dag och ändå känns det inte som att det räcker till... Jag är ingen robot, bara människa..
 
Jag ber om ursäkt för den galet dåliga uppdateringen. Återvänder till livet när anatomin är över. Då lovar jag er intressantare inlägg än detta..

Och för att avsluta med något kul så kan jagg berätta att jag fick A (högsta betyg) i mikrobiologin. Hur sjukt är inte det?? Vi fick reda på resultatet igår och jag trodde inte mina ögon. Jag är så stolt över mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0