Härlig helg

Tjaaaaaa.
Inatt sov Kajsa här. Vi kollade på två filmer som båda var "sådär", Revolutionary road och En shopaholics bekännelser. Ialla fall, det var jättemysigt att ha henne här och det har varit hur skönt som helst med en slappishelg. Bara ta det lugnt och kunna sova ut ordentligt på morgonen, hur gött som helst. 
När Kajsa hade åkt hem åkte jag med mamma och pappa till IKEA. Jag älskar IKEA, och jag älskar att vara med mina föräldrar, vi har det mysigt ihop.
Jag köpte ett skoskåp (MYCKET BRA KÖP!! Jag har alldeles för många skor har jag upptäckt), en kudde och några doftljus. Inte mycket, men jag fick en del inspiration till att göra om i mitt rum (igen). Jag blev faktiskt riktigt sugen, och ännu mer sugen blev jag på att göra iordning mitt egna lilla place. En egen lägenhet, ååh det hade inte varit fel :)

Dags för mat.
Bye


Redan trött på Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0