Pierca naveln imorgon?

Den senaste veckan har jag känt mig så sjukt trött. Jag har inte haft ork till något och efter jobbet har det mest blivit "ta-det-lugnt". Idag när jag slutade tidigt (dvs 16:00) bestämde jag mig för att faktiskt gå till gymmet efteråt. Sagt och gjort, jag och Elin tränade en timme och satan vad skönt det var! Efteråt kände jag mig som en ny människa, pigg och glad. Endorfiner är bra saker det!! Hallelujah.

Förresten, imorgon ska jag och Moa antagligen åka in till Borås och ta hål i naveln. Äntligen säger jag bara! Jag har haft det innan och vill ha igen. Sjukt fint.
För tre år sedan piercade jag naveln första gången, men efter ett år blev det fuckat och jag var tvungen att ta ut smycket. Nu är det ialla fall läkt och jag är redo. Igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0