Svenska hemmafruar

Sitter här i soffan i mina bästaste, fulaste, rosarutiga pjamasbyxor och med håret som en stor rufsig boll på huvudet. Jag ser säkert förjävlig ut, men det skiter jag i. Har haft en skön hemmakväll framför tvn med Svenska Hemmafruar som kvällsunderhållning.
Jag dör. Just nu skäms jag över att vara svensk, jag skäms över att vara blond, skäms över att tala samma språk som dessa kvinnor. Vilka puckon! Jag och pappa satt och asgarvade framför tvn, trodde inte att folk kunde vara så elaka, självupptagna och dumma på samma gång. Usch. Men roligt var det. I-D-I-O-T-E-R.

Imorgon ska jag jobba (ovanligt..) och därefter ska jag hem till Amanda på mysig tjejkväll. Om jag orkar vill säga. Haha.
Jag är fortfarande förbannad på mig själv och har inte glömt gårdagen. Jag önskar att jag kunde dra tillbaka tiden någon månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0