Sick ?

Ärligt talat, jag tror att jag har fått svininfluensan eller nåt. Det börjar kännas lite läskigt nu om jag ska vara ärlig.. Tänk om jag har smittats nu när jag har varit utomlands? Jag kommer få sitta i karantän och hållas instängd som en apa i en bur. Och de få personer som vågar närma sig kommer vara tvungna att bära munskydd. Waaah!
Det började med ont i halsen redan igår eftermiddag och på planet hem kom febern. Nu mår jag sådär, varken bättre eller sämre skulle jag tro. Jag är inte speciellt rädd, men uhhhhhh, jag vill inte bli sjuk.
Menmen, är det meningen att jag ska dö i grissjuka så är det.

Förresten, jag hämtade jackan innan. Den satt perfekt :)


Sov gott/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0