Norge nästa?

Nu är jag är klar med städningen! Mitt rum är skinande rent kan jag lova er.. Från början hade jag bara tänkt dammsuga, damma lite och byta lakan. Men när jag väl satte igång så kunde jag inte sluta, jag vände ut och in på varenda låda och rensade ut varje hylla. Jag har slängt en hel del, bland annat en fåtölj som jag hade tröttnat på. Nu i efterhand känns det jätteskönt. Wohoo, rent hus. Gött mos.

Jag har även haft lite besök av min vän Moa en stund nu på eftermiddagen. Vi drack te, kollade Top Model och disskuterade Norge. Ja vi funderar nämligen på att söka jobb där och stanna några månader. Tjäna massa pengar och leva livet. Än så länge är det bara drömmar, men vem vet. Det skulle vara skitskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0