Mitt nya liv

Godkväll :)
Idag var det födelsedagsfirande på jobbet, vilket innebar en prinsesstårta och två gräddtårtor. Döda mig, tänkte jag när jag kom in i fikarummet.
Det är inte roligt längre, jag lovar att det är Gud som straffar mig genom att sända ner en massa gottigheter och placera dom mitt framför mina stackars ögon. Snälla, sluta med det. Nu. Jag har snart inget saliv kvar, så mycket dreglade jag idag. Haha.
Ialla fall, Kajsa, jag stod emot. Det lovar jag dig. Tuggade i mig ett päron istället. Stolt. Detta kommer att gå bra, riktigt jävla bra. Jag kommer att klara det här, nu jäävlar! Jag känner mig så nyttig och duktig :) Hääärligt!

Förutom att jag har jobbat, så har jag även tränat. Det blev Step-up idag igen. Det är perfekt träning för mig, en lagom mix av allt. Dessutom är det ju så himla roligt.

Mina träningsplaner inför hösten:
Step-up 2 ggr/veckan,
Gym 3 ggr/veckan

Samt äta nyttigt!!

Detta kommer bli Kanon, jag är så pepp :D
Mitt nya liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0