Godnatt !

Godkväll.
Skriver lite snabbt innan jag går och lägger mig. Jag ska ju upp och jobba klockan sju imorgon. Härligt!.. Not. Efter jobbet blir det snabbt åka hem för att fixa till sig och förfesta, sedan utgång. Gaaah, känner inte alls för det. Är skittrött och vill bara vara hemma och ta det lugnt, kolla på film och mysa. Men jag vill inte vara den som sviker och bangar.. Så det blir nog klackarna på och dans på borden hela natten lång ändå skulle jag tro. Dessutom brukar det alltid bli kul när man väl kommer igång, om ni förstår vad jag menar ;)

Ikväll har Elin varit här en stund, vi har kollat på film och haft mys. Vi såg Hannah Montana världens töntigaste. Moahaha. Är det tjejkväll så är det, tänkte vi.

Nu ska jag nana, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0