Tröttis

Hej.
Nu har jag duschat och ätit klart efter ett satans hårt träningspass. Hur skönt som helst var det ialla fall. Tränaren måste ha varit förbannad eller nåt, för fan vad hon körde på. Hon ville nog döda. Jag var helt slut efteråt och både jag och Amanda lyckades sträcka lårmuskeln, så att vi knappt kunde gå efteråt. Träningsvärk hejhej!

Jag såg förresten Män som hatar kvinnor igår. Riktigt bra film. Jag måste ha varit den enda i hela Sverige som inte sett den. Men jag gillade den och tyckte att de hade lyckats riktigt bra. De hade fått med de viktigaste händelserna ur boken på ett snyggt sätt. Och Noomi Rapace var ju hur grym som helst. Nu ser jag fram emot Flickan som lekte med elden på bio, med Elin och Amanda ? :)

Nu ringer Elin,
godnattpuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0