Bio med dom bästa

Hej!
Känner mig så otroligt glad. Det är helg och jag jobbar inte, hur jävla skönt som helst. Har längtat efter ledighet, även om det var mindre än en vecka sen som vi kom hem. Men jobbet är slitsamt och efter fyra dagar är kroppen ganska seg om man säger så. Och fötterna, dom bara värker! Jag känner för ett fotbad :) Hmm, vi får se hur det blir med den saken, haha.

Ikväll ska jag på bio med Elin och Moa, mina kära tvillingvänner. Vi ska se The ugly truth. Hoppas att den är bra! Ska göra mig iordning om en stund innan jag tar tåget in till Göteborg. Ser framemot en skön och ganska lugn (?) kväll :D

Imorgon ska jag antagligen träffa Kajsa. Vi ska planera lite inför Stockholm och disskutera godisförbudet. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0