Bebisdrömmar

Nu är jag och familjen hemma igen efter en mysig helg i Karlskrona! Vi var där tillsammans med Kajsa och hennes föräldrar. God mat, härligt hotell och en del shopping. Det var rena lyxhelgen för min del, så otroligt skönt att bara få ta det lugn och vila upp sig. Jag är helt klart nöjd :) Tack mamma och pappa.

Jag och Kajsa la märke till att det kryllade av bebisar i Karlskrona. Babyboom? 
Vart man än kollade såg man minimänniskor, söta minimänniskor. Jättesöta minimänniskor. Överallt.
Vid hotellfrukosten upptäckte jag till och med två tvillingbebisar, bara några månader gamla. Supersöta. Jag hade sån lust att bara smyga fram och kidnappa en av dom. Den där mannen och kvinnan hade ju två upplagor, och jag ingen. Så det skulle inte vara mer än rättvist. 
Jag vill ha en bebis, jag vill ha en bebis, jag vill ha en bebis!! Jag vet att jag skulle bli en jättebra mamma, det är jag säker på. Synd bara att jag är lite för ung och att jag inte har en stabil ekonomi. Ingen utbildning har jag heller, och ingen karl att göra barn med. Så det lär ju dröja några år, men ändå, jag vet att jag kommer att bli världens bästa mamma. Jag älskar barn.
Bääääbis!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0