T A H M !

Jönköping var underbart, jag hade så sjukt kul med mina fina vänner. Helgen var perfeekt. Haha, hur många helger har jag sagt det nu egentligen?  Menmen, ännu en superbra helg i vilket fall! 
På fredagen mysade vi med tacos och Idol, på lördagen blev det fest. Firade Aida lite smått redan då, även om det blir riktigt födelsedagsfirande på fredag, då hon kommer hem till Göteborg!
Varför varför träffas vi inte oftare? Vi som skrattar och har så kul ihop. Vi som aldrig håller käften, som flummar sönder oss om nätterna och tjötar hål i huvudet på varandra. Aida, Hellis och Maaz; tack för en superfin helg. Love.

Jag vet att jag är ganska dålig på att uppdatera (min blogg är döende).. Hähää. Nej, jag ska försöka bli bättre, men inte ikväll. Eller inatt. För imorgon vill jag vara pigg. Jag ska gå upp hyffsat tidigt för att åka in till stan och klippa mig (wohoo!), därefter ska jag jobba några timmar. Gött.
Appropå bloggen. Jag skriver bättre om det är något som verkligen irriterar mig, gör mig väldigt lycklig eller helt enkelt skitförbannad. Jag skriver bättre när det finns saker som berör mig på något sätt, på gott eller ont.  Att bara skriva för att skriva lockar mig egentligen inte så mycket. När jag behöver lätta på hjärtat, släppa mina tankar fria - då är bloggen perfekt. Ikväll är jag trött.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0