Sur.

Min lillasyster har tagit med sig hårfönen till skolan, eller badhuset eller vart fan hon nu skulle. Jag är skitförbannad. Jag tog en dusch efter träningen och skulle därefter blåsa håret. Och var i helvete är hårfönen? Borta. Jag blir så förbannad att jag bara vill skrika rätt ut och ringa hem den lilla skitungen. Detta är inte första gången. För ett tag sedan tog hon med sig halva mitt smink, för att hennes egna var slut. Och där stod jag och skulle göra mig fin inför fest och hade inget att använda. Inte okej. Vad gör man med blött stripigt hår? Det går inte att platta, inte göra nåt. Dra på mig en mössa över huvudet, som mamma sa? BAAAAAAH!!!
Jävla i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0